niedziela, 10 lutego 2013


Do kurwy nędzy....a może lepiej o psia kość?


Nowa przygoda? Rozwój umysłowy ? A może zwykłe zabicie nudy?

Ciekaw jestem sam co z tego Bloga wyjdzie. Dyskusje i dyskursy, publiczne komentowanie, czy też zabawne historie. Tego chciałbym by było dużo na tym blogu. Trochę o mnie samym o tym co mnie boli, mierzi, śmieszy. 

Ciekaw jestem czy będę potrafił ubrać w słowa, czasem obraz, to co siedzi mi w tej łepetynie. Czy to będzie  pisanie w eter nie zależy tylko ode mnie. Prywatny zbiór historii, fascynacji, żartów czy przygód rodem z 50 Twarzy Greya?? Hell NO!! Żadnych monotematycznych gadek...no może trochę...czasem.

Siedzę na kacu i zastanawiam się co ja chcę tu przekazać.. Idee bloga do kurwy nędzy? Przecież nie ma żadnej idei ma być fajnie, miło i przede wszystkim MA SIĘ TU DZIAĆ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz